Golden Rose Makeup Tools

Bilo da ste neko ko ne prati novitete i dešavanja u beauty svetu i neko ko ne prati trendove, sigurna sam da vam nije promakla informacija da se Golden Rose brend opasno zaleteo sa izbacivanjem neverovatno mnogo noviteta, i sve to na jednom mnogo višem nivou. Pa tako od skoro imaju, i pored ogromnog izbora šminke, u svojoj ponudi alat za nanošenje iste. Noviteti sa kojima sam se ja susrela i imala priliku da testiram su kabuki četkica za konture, silikonski sunđer za nanošenje tečne podloge kao i dve manje četkice za lice, jedna pod nazivom Liner Brush, druga kao Oval Highlighter brush. U nastavku čitajte moje utiske, a sigurna sam da vas zanimaju.


Ja sam neko ko odavno u svojoj kolekciji četkica za Å¡minkanje ima sav neophodan alat, i ukoliko se odlučim za kupovinu nečega, to je uglavnom isključivo iz radoznalosti. I moram priznati da su me četkice (i silikonski aplikator) jako zainteresovali i pre nego Å¡to sam znala da brend poput Golden Rose-a ima u svojoj ponudi tako neÅ¡to. 


SIlikonski sunđer je uloÅŸak za cipele, ili brushalter, ili Å¡ta god, ali da se ne laÅŸemo, nikada mi ne bi palo na pamet da je ovo alat za nanoÅ¡enje tečne podloge. I nikada nisam ni planirala da ga probam. Nisam čak ni ispratila recenzije i miÅ¡ljenja drugih u digitalnom svetu. Dakle, potpuno neobaveÅ¡tena i bez očekivanja sam ga i testirala. Kako ne volim da eksperimentiÅ¡em kada su neki ''bitni događaji'' po sredi (plus ne volim da se Å¡minkam bez ikakvog razloga i povoda da idem negde), jednog dana sam se neobavezno Å¡minkala ''za izaći iz kuće'' i eto prilike da ga probam. Pa i ako zabrljam nije straÅ¡no. U situacijama kao Å¡to su gore navedena, često se odlučujem da koristim BB kremu umesto pudera, i tako sam ovaj put.
*bitno - ne postoji ''tool'' poput četkice, bb blendera ili bilo čega što mi bolje odgovara za nanošenje BB kreme od prstiju*
...pa tako ni ovaj sunđer. Zaista se loše pokazao za to. I nije bilo do njega, već se BB krema prosto nanosi prstima. Moje iskustvo.
Kada ga bolje testiram kako se ponaša prilikom nanošenja drugih pudera, javiću vam, a verovatno i pisati poseban post o različitim alatim za nanošenje istih.


Kada su u pitanju ove četkice, sigurna sam da ste viđale, Å¡to originalne kada su se pojavile, Å¡to kineske kopije od po dolar. I uvek su bile na nekoj wishlisti za kupovinu, ali nikada nisu zavrÅ¡ile u korpi. Oba primerka su relativno male duÅŸine, neÅ¡to poput male kaÅ¡ičice, lagane, lake za rukovanje, lepo dizajnirane. Jedna je okarakterisana kao Liner Brush, druga kao Oval Highlighter Brush. Ono Å¡to ne vaÅŸi za obe jeste njihovo odrÅŸavanje odnosno pranje. S obzirom da ovalna četkica ima pregusto zbijene dlake, logično je da se mnogo teÅŸe pere, samim tim i ispira. Ne vidim to kao neku preteranu manu, ali je bitno da naglasim.
Oval Highlighter
Å to se tiče upotrebe ove četkice, koristila sam je za nanoÅ¡enje, odnosno blendanje korektora ispod očiju, pokazala se odlično, ali i dalje nisam sigurna da li upije viÅ¡e proizvoda nego Å¡to bih ÅŸelela. SavrÅ¡ena je za blendanje korektora koji je recimo na drugim delovima lica poput nosa, usne, brade, čela. Takođe, pokuÅ¡ala sam da nanesem highlighter, (kao Å¡ljokičavi Å¡imerasti puder u kamenu) i to na sledeće delove: vrh jagodice - previÅ¡e su gusto zbijene dlake pa se sam Å¡imerasti deo skoncentriÅ¡e isključivo na potezu kuda je četkica proÅ¡la, a to mi se ne dopada, i na predelu kapka ispod obrve - i za to se pokazala savrÅ¡eno!
Liner Brush
Sa druge strane liner četkica je sve samo ne liner četkica. Nisam sigurna kako je proizvođač zamislio da se ona koristi, ali seći burek sa lajnerom nanetim ovom četkicom nećete sigurno. :D
Nisam pripremljena počela da piÅ¡em recenziju, i u principu nikada ne čitam tuđe pre nego Å¡to steknem utiske, ali sam trenutno jako znatiÅŸeljna da proguglam kako druge devojke koriste ovu stvarčicu. MoÅŸda neka varijanta smudged linera? Ipak, meni je sasvim okej, čak i viÅ¡e od toga, za konturisanje nosa. Tako sam je koristila i verujem da ću i ubuduće. Iako nikada to nisam uvrstila u svoju rutinu Å¡minkanja, čini mi se da će upravo ova četkica to da promeni.





Contour Kabuki
I poslednja u nizu, ne manje značajna, je upravo ova kratka četkica namenjena nanoÅ¡enju kontura. Očekivala sam da bude odlična, da se sa njom lako radi i to sam i dobila. Apsolutno sam zadovoljna. Takođe, kao i ovalna četkica, dosta se teÅŸe ispira s obzirom na gustinu dlačica. Ne bih je okarakterisala kao najneophodniju četkicu u kolekciji, ali ću navesti dve fenomenalne stvari, a to su, prvo - ona je mala! I praktična za putovanje. I drugo - ona ima zatvarač/zaÅ¡titu, praktična za putovanje. Ah da, da li sam rekla da je ovo Å¡to je koso i nepravilno sečena zapravo odlična stvar i da konture nanosim dosta preciznije sa ovom četkicom, nego nekom drugom?



Zaključak cele priče? Jedno veliko BRAVO! za Golden Rose.


Obavezno mi pišite da li ste probale neku od ovih četkica, da li şelite i o da, dajte i predloge za šta sve mogu da ih koristim još? :)

Share:

4 comments