GlassesShop Rectangle Eyeglasses

Od sedmog razreda osnovne škole nosim dioptrijske naočare i uvek sam ih mrzela. Ne zato što me je neko zadirkivao, niti zato što su mi ružno stajale, prosto ih ne volim. Zvučaće čudno ako krenem da objašnjavam zašto, i verovatnoća da razumete šta lupetam je jako mala (eventualno ljudi sa istim problemom). Onda sam veoma brzo uspela da nagovorim doktora da mi prepiše kontaktna sočiva, i od tada ja više nisam nosila naočare. Bile su u torbi za nužne potrebe.


I cela ova uvodna priča ima poentu da sam upravo zbog toga imala probleme sa očima nedavno, te sam bila primorana da nosim naočare. One koje sam imala do tada su mi bile neodgovarajućih dimenzija, stvarale su mi glavobolju ili su mi smetale iz nekih drugih razloga (klize sa nosa, mala površina stakla itd). Odlučila sam da ipak zavolim te naočare, i dam im još jednu šansu, te da isprobam neki drugi oblik. 

Kako imam saradnju sa glasses online prodavnicom i imam jako pozitivna iskustva sa njihovim naočarima opet sam se odlučila za njih. U kategoriji eyeglasses sam pronašla željeni model, a ono što mnogo pomaže pri odabiru jeste opcija da ubacite svoju fotografiju i tako virtuelno isprobate naočare. Iako smatram da ovakve sunčane naočare stoje mnogima, nisam bila sigurna da li je to slučaj sa dioptrijskim. Moje sumnje su bile bespotrebne s obzirom da su ovo definitivno najbolje naočare koje imam, i od kada su stigle na moju adresu nosim ih češće nego sočiva.
Klik na LINK ka naočarima.




Ukoliko mislite da je nezgodno poručivati naočare preko interneta moje iskustvo govori da nije bilo nikakvih problema u oba slučaja. Ni po pitanju dostave, carine, ni po pitanju odabira modela ni podataka vezanih za vašu dioptriju.
Ono što je super kod ovog sajta jeste što imate i kategoriju prescription sunglasses. Tako da oni koji ili ne vole ili ne mogu da nose sočiva, a kao ja ne mogu da voze u toku dana (npr) bez sunčanih naočara imaju i tu opciju.
Moja iskustva su fantastična i imate sve moje preporuke za ovaj sajt!
Na kraju posta vas čeka nešto super! ;)





Za vas imam jedan specijalan kupon kod GSHOT50 koji vam nudi 50% popusta na sve sunčane i dioptrijske naočare koje nisu na sniženju, uz besplatna stakla! :)

Share:

8 comments

  1. Divan post mila, slike su prelepe ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Naočale su preslatke! Odlična ideja im je da se virtualno može probati željeni oblik naočala jer meni 80% oblika ne stoji.

    GIVEAWAY NA BLOGU:
    felizhanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, daje bar neki uvid u to kako bi mogle uživo da stoje. :)

      Delete
  3. Bas je dobar ram! Ja sad treba da izaberem sebi neki ram, ali mislim da cu se odluciti za neki mackasti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam prethodni put naručila neke malo mačkaste. :D

      Delete
  4. Joj, totalno te razumem kad kažeš da ne voliš naočare. Tačno ne mogu da objasnim ljudima zašto, mada ni ne trudim se više. :D
    Fine si naočare odabrala. Baš ima lepih na sajtu, a primamljiva im je i ova 1+1 akcija, mogla bih se ponoviti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, onda se mi međusobno skroz razumemo. :D
      Dva puta sam naručivala, i stvarno sam zadovoljna, tako da verujem da je akcija dodatni plus. :D

      Delete