Golden Rose Eyeshadow Primer

Odmah ću vam otkriti, današnja recenzija je posvećena jednom proizvodu kojeg sam odmah zavolela. U pitanju je novitet brenda Golden Rose koji je već uveliko jedan od omiljenijih u mojoj kolekciji. Verujem da vam je do sada već poznato da su uradili redizajn svojih pakovanja, kao i da su izbacili dosta novih proizvoda na tržište. Tema današnje recenzije je Eyeshadow Primer.


Dolazi u kartonskoj ambalaži sa osnovnim podacima poput toga da sadrži 11 ml i da je rok trajanja 6 meseci. Takođe, dermatološki je testiran proizvod, i bez dodatih parabena. Iako rok trajanja od 6 meseci deluje kratko, verujem da se ovaj proizvod može iskoristiti u tom periodu, te da mililitraža nije velika. Samo pakovanje je praktično i otvor na vrhu je idealnih dimenzija te vam ne može izaći previše proizvoda.



Sama baza je nešto masnija pod prstima pa u početku nisam bila sigurna u njeno dejstvo i nanela sam je ne očekivajući ništa. Testirala sam je tako što sam se šminkala jednako na oba oka, ali sam kao podlogu za senke na jedan kapak stavila bazu, na drugi ne. Prilikom nanošenja senke sam odmah primetila znatnu razliku u pigmentaciji, a kasnije i u trajnosti.




Iako sam ja neko ko nikada nije redovno nanosio bazu za senke, od kako sam isprobala ovaj proizvod koristim ga redovno. Ne brinem da li će mi senke izbledeti, ili se pomerati na kapku, skupljati u pregibu, ili nešto slično. Imate moje najiskrenije preporuke za ovaj proizvod! Nisam sigurna da li je još pušten u prodaju, ali ukoliko saznam podatke o ceni, javljam vam.


Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.


*PR proizvod



Kako vam se čini ovaj proizvod? Da li planirate da ga probate?

Share:

4 comments

  1. Draga , mislim da mi je ovo zaista potrebno. Look na očima koji si uradila je predivan i mislim da izgkeda bolje kada se nanese ovaj proizvod. 💋
    Zamolila bih te da ako možeš pročitaš poslednji post i ostaviš komentar. Treba mi zbog saradnje. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ReplyDelete
  2. Već duže vrijeme tražim primer koji će mi pigmentaciju podići na novu razinu. Sada je definitivno moram kupiti. Javim ti svoja mišljenja ;)

    GIVEAWAY NA BLOGU:
    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete