Frill Bodysuit // FASHION

O samom outfitu neću mnogo pričati. Obožavam sve u vezi njega. Pantalone su dugo tražene, kupljene prošle godine, cipele su trenutno aktuelne u Zari, kožne su i udobne, dok je bodi sa sajta Romwe i imam samo reči hvale za njega. Ukoliko odlučite da ga naručite, izaberite ipak veći broj nego što inače nosite, ali sem toga, mene je ovaj detalj na ramenima totalno kupio, te sam sigurna da ću ga mnogo nositi. Prepuštam vas fotografijama, a vi mi recite šta mislite!



Pink Mock Neck Frill Trim Long Sleeve Bodysuit










Pants - Bershka
Shoes - Zara

SHOP MY LOOK:



Share:

14 comments

  1. Moram ti priznat da je ovo jedan od ljepsih outfita koje sam vidjela, hlaceee su savrsene i savrseno ti pristaju, takoder mi se svida bodi, odlicno si to sve skominirala

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
  2. Znam da bi zvezda kombinacije trebalo da bude bodi, ali mene su osvojile pantalone. ❤️

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja čak nisam sigurna šta mi se više dopada. :) Hvala ti <3

      Delete
  3. Sjajno izgledaš draga, baš mi se dopada outfit! ♥♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Baš mi se dopada ovaj outfit, sve si savršeno uklopila i sve ti savršeno pristaje. Bodi zaista dominira i uzgred je predivan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se dopada. :)

      Delete
  5. Definitivno jedan od odzbiljnijih outfita. Definitivno se ne vidim u ovom, preposlovno što se me tiče. No ti opet slay za slayom! Znaš koliko sam ljubomorna jer ti sve stoji tako dobro?

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mora nekad i tako ;)
      Jao, jao, jao, pa ja crvenim :D Hvala ti puno!! <3

      Delete