L'oréal Elseve Extraordinary Clay linija i moji utisci

Sigurna sam da vam je poznat problem masnog korena kose, a suvih krajeva. Sa ciljem rešavanja tih problema, L'oréal je na tržište plasirao novu liniju proizvoda, sa dodatkom gline u svom sastavu. Kolekcija se sastoji iz tri proizvoda, šampona za kosu, balzama, kao i maske. Pre nekog vremena sam imala priliku da ih testiram i sada kada sam stekla utiske, mogu da ih podelim sa vama. U nastavku čitajte kako se ovi proizvodi koriste, koliko su delotvorni u tome što obećavaju i šta ja mislim o njima.


Ono što ovi proizvodi obećavaju jesu tri dana čiste i sveže kose. Mada je ovo individualna stvar i zavisi od vašeg tipa kose, ja ću podeliti svoje utiske. Kosu perem najčešće na svaki treći dan. Tada mi kosa već izgubi oblik, nakupi se raznih mirisa i neretko i izmasti koren. Nekih većih ograničenja i zahteva od proizvoda za pranje kose nemam. Ono čime je ova linija obogaćena su tri vrste gline. Prva - apsorbujuća glina koja apsorbuje višak sebuma sa temena glave, druga - pročišćavajuća glina koja pomaže pri nežnom čišćenju kose i treća - balansirajuća glina koja kosi daje lepršavost i svežinu.


Koriste se tako što se maska nanese na suvo teme pre šamponiranja, ostaviti 5 minuta da deluje, isprati i nastaviti sa šamponiranjem kose. S obzirom na teksturu maske, malo se teže nanosi i za taj proces izdvojim malo više vremena. Tako tretiranu kosu pokupim u punđu i ostavim masku da deluje neko vreme. Kosa je nakon nekog vremena prilično ,,skorena'' ali nisam primetila da to predstavlja problem prilikom ispiranja kose. Miris je dosta intenzivan, ali meni jako lep.


Šamponiram kosu jednom, nanoseći ga na koren kose odnosno na teme glave. Ostatak kose dođe u kontakt sa šamponom prilikom njegovog ispiranja. Ne preterujem sa količinom, i volim da to vreme iskoristim da dobro izmasiram teme i temeljno operem kosu. Nakon šamponiranja, moja kosa zahteva rasčešljavanje. Pokušala sam da preskočim korak korišćenja prskalice, već sam odmah nanela balzam i mnogo mi je pomogao prilikom rasćešljavanja. Dakle, nakon ispiranja šampona nanosim balzam na krajeve kose. Tu možda i najmanje štedim pri količini proizvoda, s obzirom da mojoj kosi treba što veća hidratacija zbog suvih krajeva. Nisam primetila da su ovi proizvodi negativno uticali na oblik moje kose i lokne. Kosu sam prala na treći dan, kao i obično, ali moram da primetim da sam mogla da prođem i sa još jednim danom. Nisam najkompetentnija da testiram tu tvrdnju, ali sam zadovoljna kako kontroliše mašćenje moje kose.


Kada sumiram sve utiske, smatram da su šampon i balzam sasvim solidni proizvodi, delotvorni i lepog mirisa. Dok je maska nešto što bih preporučila svima, i savetovala da ne propustite. Nisam se do sada susrela sa ovakvim proizvodom, a jako sam zadovoljna njegovim učinkom.

Ukoliko ste imali priliku da testirate ovu liniju, volela bih da čujem i vaše utiske.

*PR proizvodi


Share:

12 comments

  1. Nisam koristila nista iz ove linije ali imam zelju da probam masku. U poslednje vreme imam taj problem da mi kosa izgleda slepljeno i kad je operem. Svakako sam do sad citala samo pozitivne utiske, a tvoje misljenje mi posebno znaci. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj možda neki šampon ili preparat koji daje kosi volumen, mada i ja lično imam malo problem sa tim. A od sva tri proizvoda, ako biraš jedan, i ja glasam za masku. Hvala ti puno, drago mi je da to čujem. :)

      Delete
  2. Moraću da probam ovu liniju proizvoda. Čini mi se da je odlična za plavu i oštećeniju kosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi utiske kad probaš, nadam se da će ti se dopasti. :)

      Delete
  3. Maskom sam i ja najviše zadovoljna, ostatak kolekcije mi je solidan... uskoro će i moji utisci. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sasvim je okej, ali je maska specifična. :)

      Delete
  4. Odlično si opisala proizvode. Tek sam jednom probala masku i šampon te ne mogu da tvrdim kakvi su mada mi se sviđa pakovanje i miris.

    ReplyDelete
  5. imam samo masku iz ove linije, kupila sam si cisto jer mi se svidjela ideja maske za ciscenje masnoce prije pranja. i stvarno radi dobro svoj posao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misli da je stvarno zanimljiva ideja, pritom ,,radi'' :)

      Delete