Crno Belo - Marble Stone // MATCHING MANICURES

Trenutno popularni trend mermera sam odlučila da prenesem na nokte. Naišla sam na OVAJ video i na isti način pokušala da nalakiram nokte. Koliko sam uspela u tome pogledajte na fotografijama pa procenite sami. :)




Koristila sam beli lak kao bazu (Flormar - Snow White) i dve nijanse tamnijeg laka. Jedan je crni (Aura - The New Black), a drugi sivi (China Glaze - Elephant Walk). Nažalost, manikir mi se totalno razmazao korišćenjem IBD nadlaka. Ako bih ponovima ovakav manikir sledeći put bih to uradila bez crnog laka, mislim da je sivi sasvim dovoljan. Inače mi se jako dopada i odlično izgleda na noktima. :)






Nadam se da se i vama dopada i ne propustite da pogledate šta su to druge devojke uradile na ovu temu:

Share:

37 comments

  1. Nisam još isprobala ovu tehniku, ali definitivno hoću u skorije vreme :) Dopada mi se rezultat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I za mene je ovo bio prvi put. :D Baš me zanima kako će tebi ispasti. Hvala ti. :)

      Delete
  2. Preslatki noktici ! :)

    ReplyDelete
  3. Bas mi je zao sto ti se manikir razmazao jer je savrsen!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se toliko dopao da ću ga uskoro opet uraditi. :) I hvala ti puno! <3

      Delete
  4. pa dobro su ispali nokti, malo se vidi ta razmrljanost ali se bas to uklopilo u izgled :D

    ReplyDelete
  5. Meni se ovo mnogo ali mnogo sviđa, možda čak i najlepši manikir do sada na tvom blogu! *.*
    Ovo razmrljano mi je čak i dalo neku specijalnu notu, ništa ja tu ne bih menjala, savršeno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooj hvala ti puno! <3 Mnogo mi je drago što tako misliš! :)

      Delete
  6. Super ti je ispalo, meni se jako sviđa i ne brini kaj se malo razmazalo, mislim da to daje autentičnost manikuri. Baš ću i ja jednom ovo isprobati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me zanima kako će tebi ispasti. I hvala ti. :)

      Delete
  7. Hvala ti puno na podršci i drago mi je da je tako. :)

    ReplyDelete
  8. E za ovakav tip manikira sam potpuno smotana :) Pokušavala sam ja, nije da nisam, ali nisam zadovoljna krajnjim ishodom. A u tvom sam uživala, savršen je <3 L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da je ovo prvi put da je meni ovako nešto uspelo, tako da probaj :D
      Hvala ti puno puno! <3

      Delete
  9. wm obožavam jer je jako efektna a na tvojim noktima izgleda fantastično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još uvek nisam uspela onaj pravi wm, ali ovo mi se dopada za početak. Hvala puno! :)

      Delete
  10. Nisam nikada probala ovu tehniku, ali rezuiltat je jako fin. Pravi mermer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, svaki put će ispasti drugačije, pa mi je to baš zanimljivo. :)

      Delete
  11. Fenomenalno, zaista. :) Obozavam mermerne detalje, ovo je baas super! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sve nas je zahvatio taj trend čini mi se. :D Hvala ti puno! :)

      Delete
  12. Predivan manikir! Bas mi se dopada :)

    ReplyDelete
  13. Veoma mi se sviđa. Čak ni to što se malo boja razmazala ne smeta jer se čak i uklapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da je tako. I meni se mnogo dopao. :)

      Delete
  14. Mnogo mi se sviđa, moraću da probam, odlično izgleda, bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me zanima kako će ti ispasti! :) Hvala puno!

      Delete
  15. prava tehnika gde razmrljavanje ne pravi problem :D odlicno je, bas mi se dopada

    ReplyDelete
    Replies
    1. E taman si to lepo rekla, baš tako. :D Hvala puno. :)

      Delete
  16. izgleda odlično, baš mi je žao što te nadlak iznevjerio, ali svejedno - manikura je fantastična :D

    ReplyDelete