BPS - Crackle Leopard Stud Wheel

Za danas imam recenziju još jednog proizvoda sa Born Pretty Store sajta. Paket mi je stigao još davno, ali nažalost mi nokti uopšte nisu bili reprezentativni (i dalje nisu baš najlepši). Konstantno pucaju, listaju se i na momente dobijam izrazitu želju da stavim gel na nokte da ne bih imala te probleme. I da, posle ne znam kog puknutog nokta sam odlučila i da im promenim oblik. Videću koliko ću izdržati sa ovakvim oblikom, da li će manje pucati i da li će mi se dopasti.
Za prikaz ovih metalnih nitni* (ili kako drugačije da ih nazovem?) sam odabrala jedan lak u braon boji. U pitanju je OPI A-Taupe the Space Needle. Kupljen je pre pola godine na sajmu i razlog što ga do sada nisam fotografisala za blog je što mi se uopšte nije nešto posebno dopao. Na mojim noktima vuče na neku zelenkastu boju. Ipak sam odlučila da mu dam šansu jer mi je izgledao kao da će se lepo uklopiti baš sa ovim nitnama u zelenoj boji.
U pitanju je OVAJ set koji sadrži 300 komada metalnih nitni kvadratnog ili kružnog oblika, prečnika 3mm, u 6 različitih boja. Dopalo mi se to što su različite, pa mogu da ih kombinujem uz razne tehnike lakiranja noktiju kao što je 'Saran wrap' recimo.
Same nitne nemaju zakrivljenje, pa ukoliko imate malu nokatnu ploču može se desiti da se neće lepo zalepiti na nokat i da će ivice (kvadratne) viriti. Kod mene to nije bio slučaj, taman su se uklopile. Što se trajnosti tiče, rekla bih da su poprilično dugo izdržale, s obzirom da ja volim da čačkam i kopam kad stavim neke cirkone, nitne ili bilo šta slično na nokte. Jedina zamerka koju imam jeste što se print izguli nakon par dana. Ja sam zadovoljna, i ovo je samo jedan u nizu manikira koje ću uraditi koristeći ove nitne.

Imam dva sloja OPI laka i jedan sloj Seche nadlaka (na nekim fotografijama se može videti kako je povukao lak).

Ukoliko želite da poručite nešto sa Born Pretty Store sajta imate moj kupon kod za 10% popusta - KMAX31.













*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Share:

4 comments

  1. Replies
    1. Iako mi se ovaj lak nije baš toliko dopao sam, ovako mi je super.
      Drago mi je da ti se sviđa. :)

      Delete
  2. Ni meni nije ko zna kakva boja laka, ali kombinacija sa zelenom je odlicna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Očekivala sam da će biti lepša, sudeći po bočici. Drago mi je da ti se kombinacija dopada. :)

      Delete