U paru - Aura Bonbon senke

Ovo će biti jedan kratak i mali post, kao i ove senke o kojima pišem.
Za početak kratka uvodna priča: pre nekoliko godina sam, u razgovoru sa sestrom rekla kako ne volim Auru, da bih kroz koji minut shvatila kako imam nekoliko proizvoda ove marke u svojoj kolekciji šminke pa i lakova. Od tada sam počela da obraćam više pažnje na njihove police i mogu slobodno reći da im je ponuda veoma kvalitetna i raznovrsna.
Jedan od proizvoda koje sada imam i redovno koristim su ove Bonbon senke. Kupila sam ih onako u prolazu, da isprobam. Odlučila sam se za ove dve nijanse: 07 i 04.


Dolaze u veoma malom plastičnom pakovanju od 1g. Pigmentovanost je sasvim zadovoljavajuća, jedino što se malo rasipaju, pa je potrebno ukloniti višak sa četkice kojom nanosite.



Složićete se sa mnom da je mnogo praktičnije kupovati palete senki, nego pojedinačne. Međutim desiće se da vam fali baš ta jedna nijansa (ona smelija, recimo), i da je ovo odlično rešenje. Nisam sigurna kolika je ponuda boja, ali vredi pogledati.



Kako se vama čine ove male preslatke senkice i da li ih imate?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

4 comments

  1. Ja za sad imam dve. Crnu i belu. :D Kupila sam za putovanja, cisto da ne nosim sve senke jer se crna i bela u sve uklapaju. Moje su dosta pigmentovane. :3 Svidja mi se ova sto vuce na narandzasto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, praktične su baš. :) Verujem da bi ti se svidela, meni je super. :)

      Delete
  2. Ja iskreno nisam odusevljena Aurinim senkama. I ne volim ovoliko minijaturna pakivanja, uvek sam za klasik od 26 mm :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam probala druge, pa ne znam. Ove su mi okej jer ni ne zahtevam mnogo. :D
      Ti si za mene pro. :D

      Delete