Don't Honk Your Thorn

Jedan od mojih ulova sa sajma kozmetike je ovaj China Glaze Don't Honk Your Thorn iz City Flourish kolekcije. Kako sam taj dan bila nešto posebno opsednuta nude, braon i sivim nijansama, odlučila sam se baš za ovu nijansu od svih onih divnih boja iz kolekcije :D U pitanju je nude/bež nijansa, sa srebrnim mikro gliterom. Formula je nešto ređa, pa prvi sloj ostavlja ćelava mesta. Kada sam drugi namazala primetila sam da su mi se pojavili i sitni mehurići na nekim noktima. Ne znam da li je problem u formuli ili u mojoj nestrpljivosti, ali ovaj put sam iz tog razloga koristila Seche Vite nadlak. On je potpuno rešio problem neravne površine nokta, tako da sada izgleda sjajno. Što se boje tiče, zaista je prelepa, ali mi se ne dopada kako mi stoji. Mislim da bi mnogo bolje išao na nešto tamniju put.
Kako se vama dopada?
Hvala na izdvojenom vremenu :)








Share:

0 comments