Matching Manicures - Pahuljice

Sneg je pao u pravo vreme za ovaj manikir :D

(Nažalost, zbog ispitnog roka koji traje, nisam u mogućnosti da postavljam postove onoliko često koliko bih ja to htela, ali sam rekla sebi da nedeljni manikir neću propuštati.)
Kao bazu za ovaj manikir sam koristila OPI So many clowns...so little time. Preko pahuljica je essence Night in Vegas. Na kažiprstu i malom sam uradila šljokičavi gradijent. Na vrh nokta sam ,,utapkala'' srebrni Gabrini 321, prelakirala sa Color line 83, a onda posula šljokicama.
Meni je ovaj manikir predivan i ja ne prestajem da gledam u svoje nokte :D
Kako se vama čini? :)








Pogledajte šta su i druge devojke napravile:


Share:

17 comments

  1. Prelepo! Obožavam Night in Vegas :D

    ReplyDelete
  2. I meni je krasan,svaka cast na pahuljama,ja ih nikako ne znam nacrtati ;)

    ReplyDelete
  3. krasna ti je pahuljica na srednjaku!!!
    Cijela manikura je baš krasna!

    ReplyDelete
  4. slažem se, i meni izgleda predivno *.*

    ReplyDelete
  5. Mislim da je Night in Vegas protraćen na nude ili bilo kojoj drugoj svetloj bazi, ali pahuljice veoma lepo izgledaju na takvoj osnovi.

    ReplyDelete
  6. Night in vegas mi je nazalost promaknuo, divan lak, a manikura elegantna.

    ReplyDelete
  7. pahuljica ti je odlično ispala :)
    nominovala sam te za Liebster, ako si raspoložena baci pogled na blog :)

    ReplyDelete